здравейте, колеги от скоро имам следния проблем,при обороти над 4000 мотора започва да трака ,тракането е по-изразено на ниските предавки и при по-ряско ускорение.преди 2к км мерих компресията и понеже беше добре се отказах да отварям мотора.какви биха били причините за тракането,което на място не се чува,нито на ниски обороти?
Известие
Collapse
No announcement yet.
странно тракане при високи обороти
Collapse
X
-
Така по описание нищо не може да се каже. Например биелните лагери не се чуват на празен ход (ак примерно тракат) но в средни и високи се чуват. Но най-изразено в средни, поне в начален стадий. Може и от друго да е, но така не става, само с описване на траканетоAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
-
ами мога да добавя само че се появи след 2к км с околко 140-160 преди това като че ли не се чуваше,смених маслото но разлика няма.прави го на газ и на бензин без разлика.
мога и клип а направя но не вярвам да се разбере нещо при всички други шумовеLast edited by marian2784; d.m.y г., 13:17.alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Колега, бягай на майстор да прегледа колата, за да не стане по-голяма беля. Ако са биелни лагери на този двигател се сменят за половин ден и операцията излиза 200-300лв.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Колега,моя съвет е да не отлагаш още дълго отварянето на мотора,за да не си търсиш скоро нов.Може повдигачи да са или валове,но може и лагери да са(основни ;биелни)-така,че не отлагай и при първа възможност на докторAlfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.
Comment
-
ами то ако е за майстор тука по-добре да сменям колата.И частите са за едни пари че не знам,ако намеря лагерите тук ще го почна веднага ама няма,от бг ще са май.alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Ахаа... извинявай колега, чак сега виждам, че си в италия. Най - лесно и евтино свали картера - даже гарнитурата няма нужда да сменяш ако са такъв кът частите и виж да не е лагер, ако по биелните/основните всичко е наред, тогава може да е нещо по главата, но първо виж да не е лагер за най-сигурно, защото на тези двигатели там им е едно от проблемните места.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Не съм особено компетентен, но притежавам колата от подписа. При мен имаше проблем в колянов вал и съответно биелни лагери. Мога да ти кажа само едно. Ходи на майтор като е време, аз понеже се мотах и експериментирах разни неща , та затова ми блокира двигателя и отиде на боклука. Тракането от начало е много леко и колкото повече се увеличават оборотите толко по-силно става и то. А започнат ли да тракат лагерите няма да изкара много колага преди да се наложи да шлайфаш колянов вал и да сменяш лагери (ако въобще е от това,дай боже да не е )!!! . Та затова сваляй картерата и си виж лагерите ако са тръгнали ще има лек луфт като размърдаш с ръка.
п.п по-запознатите да кажат няма ли вариант да е нещо клапани повдигащи ли нещо от тоя род .... ??
Comment
-
И аз съм със същата щайга,и аз имах преди 2-3 години същия проблем,(това е слабост на мотора)при мен беше биелен лагер на единия цилиндър,усетих я на време и се разминах без шлайф на коляновия,само една водна шкурка на място (което много не е по протокола)и нов биелен лагер и заспа.Най-добре я отваряй на време за да не се налага да сменяш всичко...и стигнеш ли до коляновия вал сваляй петите на биелите и огледай лагерите един по един кой е надран,не се заблуждавай само по луфта...
Comment
-
жалко че вчера сменях маслото и можеше да сваля картера ,но ще е другата събота явно.
ново 20 десната глава е омаслена май идва от гарнитурата на главата,та може ли да е от клапани нещо?крив клапан например?Last edited by marian2784; d.m.y г., 22:20.alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
малко развитие по темата.Днес ходих при познат механик да чуе за какво става на въпрос.Според него най-вероятно е от биелните лагери,но каза че може да е и от износено бутало или цилиндър.Намерих биелни лагери в един магазин,но в каталога има 2 модела с канали и напълно глатки и продавача ми каза да сваля един и да видя какъв е.
Питането ми е има ли някаква опасност като сваля лагера и го поставя пак?Силата на затягане както е в мануала ли да е или има значение дали е стар или нов лагера?
А ето и резултата някакъв леш лагерите на люспи в картера.Last edited by marian2784; d.m.y г., 20:32.alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Уххх дано се разминеш леко. Аз като махах лагерите, единия беше така като на снимката която си показал, а другия беше има няма колкото вестник дебел... :Х - съответно се наложи шлайф..отиде на 1ви ремонт при мене. Дано се разминеш леко..Поздрави и продължавам да следя темата...
Comment
-
утре ка то сваля и други който ми е на удобно ще видим,но на този почти нямаше следи по вала,обещавам да пускам снимки.Ако има значение това беше от 3ти цилиндър.Утре ще сваля и маслената помпа да и метна едно око да не е на сол и тя,така и така съм свалил картера.alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщениемалко развитие по темата.Днес ходих при познат механик да чуе за какво става на въпрос.Според него най-вероятно е от биелните лагери,но каза че може да е и от износено бутало или цилиндър.Намерих биелни лагери в един магазин,но в каталога има 2 модела с канали и напълно глатки и продавача ми каза да сваля един и да видя какъв е.
Питането ми е има ли някаква опасност като сваля лагера и го поставя пак?Силата на затягане както е в мануала ли да е или има значение дали е стар или нов лагера?
А ето и резултата някакъв леш лагерите на люспи в картера.
Comment
Comment